En till av mina valpar har flyttat!

En till av mina valpar har flyttat!

Jahopp.. 

Då var det bara 1 kvar av valparna som är till salu.. 
Känns nästan lite tomt nu när det bara är 3 hundar kvar :(.


Visst är dom söta ? ;). 

Här e den sista donnan som är kvar. kommer en tjej ikväll och skall kolla på henne med.



Så då var bloggen uppdaterad för idag. har lite skrivkramp just nu för det finns inget som går mig på tårna och inget jag anser att alla behöver veta :p. (uhm.. med alla menar jag de 4 som varit inne på min sida de senaste 3 dagarna) 


JaJa. allt för nu.

 

/ T
2009-01-23 @ 11:55:38 Permalink

Kommentarer
Postat av: Svensken

Ja där fuckade du till din blogg, ingen lär ta dig på allvar nu gå från barn som lider i krig till dina hundar ? illa illa

2009-01-23 @ 16:30:50
URL: http://ensvenskiangered.blogg.se/
Postat av: mormor

Oj va söta dom är

2009-01-24 @ 11:49:11
Postat av: Svensken

uppdatera din blogg din jävla fåne.

2009-01-26 @ 16:19:00
URL: http://ensvenskiangered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0